Link
  HASTA VE ZİYARETÇİLER  
 •  Hasta Hakları
 •  Anlaşmalı Kurumlar
 •  Sıkça Sorulan Sorular
 •  Hastane Kat Planı
     
 
Laboratuvar Sonuçlarınız
Eczane

ÜMİT'Lİ HABERLER E - DERGİ
Ümitli Haberler E-Dergi

Nöbetçi Eczaneler
Eczane

Besin Duyarlılığı Testi
109 farklı gıda hepsini gerçekten tüketmeli misiniz?

Özel Ümit Hastanesi
Tanıtım Filmi
Hastane Tanitim Filmi

Basında Özel Ümit Hastanesi
BİZİMLE GÜVENDE

Özel Ümit Hastanesi
Ümitli Yaşam Videoları
Ümitli Yaşam Videoları

Özel Ümit Hastanesi
Kat Planları
BİZİMLE GÜVENDE

  HASTA VE ZİYARETÇİ REHBERİ  
 

NELER GETİRMELİSİNİZ?

Hastanemize geldikten sonra güzel bir başlangıç için;
Hedefimiz odanızı tanımanızı, yerleşmenizi en kısa sürede rahat etmenizi sağlamaktır. Özel Ümit Hastanesi'ne geldiğinizde nüfus cüzdanınız ile hastaneye kabulünüz gerçekleşecektir.

Muayene için getirmeniz gerekenler:
•Kimliğiniz
*Özel Sağlık Sigortalı iseniz sigorta kartınız,
•Tıbbi kayıtlarınız, radyoloji grafileriniz ve daha önceki tetkik sonuçlarınız
•Kullandığınız tüm ilaçlarınız veya ilaç listeniz

YATIŞ İŞLEMLERİ


Yatışınız Yapıldıysa Yanınızda Getirmeniz Gerekenler:
•Pijama ve/veya önden açılabilir boydan gecelik
•Kaymayan terlik
•Yedek çamaşırlar
•Islak mendil, havlu

Hastanemizde Doğum Yapacaksanız
Yanınızda Getirmeniz Gerekenler:
•Bebek battaniyesi
•Bebek yedek kıyafetleri
(Yukarıda belirtilen gerekli malzemeleri ücreti karşılığında hastane kantinimizden temin edebilirsiniz.)

Poliklinikte yatışınıza karar verildiyse hasta yatış formunuzla, doktorunuzun doldurduğu order formunuzla ve tahlil istek formunuzla 2. yada 3. katta bulunan veznemize başvurmanız gerekmektedir. Vezne işlemlerinizin bitiminde servis hemşiresi sizi odanıza yerleştirecektir.

ODANIZ

Size istediğiniz tipte odayı sağlamak için elimizden geleni yapacağız. Odanıza kabulünüzden hemen sonra hemşireniz tarafından oda tanıtımı yapılacaktır. Hemşire çağrı sistemi, yatağın kullanımı, TV, telefon, havalandırma, banyo, dolaplar, mini bar, refakatçi yatağı ve ışıklar da dahil olmak üzere
 

odanızdaki tüm ekipman ve eşyaların nasıl kullanılacağı size anlatılacaktır. Odanızdan 1455'i tuşlayarak hasta hizmetlerine ulaşabilirsiniz.
Kafeteryanın telefon numarası 1998 ve 1999'dur.
Odanızda internet erişimi mevcuttur.

KİŞİSEL VE DEĞERLİ EŞYALARINIZ

Hastaneye sadece gerekli ve sizin için önemli eşyalarınızı getir­menizi tavsiye ediyor ve bu eşyalarınızın korunmasını istiyoruz. Yanınızda bulunan değerli eşyalannızı yakınlarınıza teslim etmeniz gerekmektedir. Böyle bir olanağı olmayan hastalarımız eşyalarını tutanak karşılığında güvenlikte bulunan emanet dolabına konulmak üzere görevli güvenlik personelimize teslim edebilirler. Belge ile teslim edilmeyen eşyalardan hastane idaresi sorumlu değildir.

FİNANSAL BİLGİLENDİRME

Veznelerimiz hastanemizde uygulanan tüm muayene, tetkik, tedavi
ve işlem fiyatları konusunda sizleri bilgilendirmek ve gerekli yerlere yönlendirmekle sorumludurlar. SGK'll hastalardan Sosyal Güvenlik Kurumu'nun belirlediği sağlık katkı payı % 90'a kadar fark ücreti alınabilmektedir.

Size daha önceden belirtilen tedavi planında değişiklik olabilir, bu değişiklikler size bildirilecek ve onayınız doğrultusunda tedavinize devam edilecektir.

ÖZEL SAĞLIK SİGORTALARI

Özel sağlık sigorta poliçesine sahipseniz, hastanemize gelmeden aşağıdaki konulara dikkat etmeniz gerekmektedir; Sigorta kanınız üzerindeki geçerlilik süresini kontrol ediniz. Kimliğiniz (ehliyet, nüfus cüzdanı, pasaport), sigorta kartınız, poliçenizin yanınızda olmasına dikkat ediniz. Acil haller dışında, yatış gününüzden en az bir gün önce sigorta veznemize gerekli evraklarınız ile müracaat ediniz. İşlemlerinizin başlatılmasını sağlayınız. Acil durumlarda gerekli işlemlerin başlatılması için sigorta evrakla­rının vezneye teslim edilmesine özen gösteriniz. Bildiğiniz gibi bazı sigorta şirketleri ile hafta içi mesai saatleri dışında ve hafta sonlarında temasa geçilememektedir. Böyle durumlarda hafta sonu ve gece yapılan tüm işlemlerde şirketiniz tarafından provizyon verilmezse masraflar sigortalı tarafından ödenmek­tedir. Ayrıca hastalarımızdan sigortalarının öngördüğü katkı payı alınmaktadır. Bu konuda göstereceğiniz anlayış için şimdiden teşekkür ederiz.

 

Yapılacak işlemleriniz için sigorta şirketinizden işlem ön onayı alınır. Ön onayın amacı, işlemin poliçeniz kapsamında olduğunu kontrol etmektir. Masraflarınızın sigorta şirketi tarafından karşılanacağı durumlarda, oluşabilecek özel harcamalarınız (kafeterya vs.) sizin tarafınızdan karşılanacaktır.


ANLAŞMALI KURUMLAR
SİGORTA ŞİRKETLERİ  
AK SİGORTA A.Ş. CGM (PROMED) 'E BAĞLI SİGORTALAR
ANADOLU SİGORTA A.Ş. 1- Medline Box Üyeleri Bireysel
AXA SİGORTA A.Ş. 2- Medline Box Üyeleri Kurumsal
CGM TÜRKİYE (PROMED)  3- HDI Sigorta Acil Sağlık Sigortası
ERGO SİGORTA A.Ş. 4- Taraftarım Güvende
ESBANK T.A.Ş. MENSUPLARI EMEKLİ SANDIĞI VAKFI 5- AvivaSa Emeklilik ve Hayat A.Ş.
EUREKO SİGORTA A.Ş. 6- Elite Card
FORTİS BANK A.Ş. EMEKLİ SANDIĞI VAKFI MENSUPLARI 7- HS Grup
GÜNEŞ SİGORTA A.Ş. 8- Çağdaş Koruma Planı
GROUPAMA SİGORTA A.Ş. 9- ACE Group Sigorta Üyeleri
INTER PARTNER ASSISTANCE 10- Mapfre Genel Yaşam Sigorta Ferdi Kaza
MAPFRE GENEL SİGORTA A.Ş. 11- Nar Sağlık Hizmetleri
RAY SİGORTA A.Ş. 12- Telemed Sağlık Hizmetleri
ŞEKERBANK TAŞ PERSONELİ SİGORTA SANDIĞI VAKFI 13- Card Asist
T.B.M.M 14- LİFE Card
TC ZİRAAT VE HALK BANKASI MENSUPLARI EMEKLİ SANDIĞI VAKFI  
TÜRK TELEKOM SAĞLIK VE SOSYAL VAKFI  
TÜRKİYE HALK BANKASI A.Ş. EMEKLİ SANDIĞI VAKFI  
ZİRAAT SİGORTA A.Ş.  
BENEFİT GLOBAL (Diyetisyen Anlaşması )  
   
KOOPERATİFLER BANKALAR
HASYA GARANTİ BANKASI
ESTEL YAPI KREDİ 
DET - KO AKBANK
EDİ - KOOP İŞ BANKASI
GES - İŞ BANK ASYA
GAZİ - KOOP TÜRKİYE FİNANS
ÜN - KOOP TEB
ÖZEL - KOOP  
YENİKENT İŞLETME KOOP  
OTÜKO OTOSAN MENSUPLARI TÜKETİM KOOP  
HİSARLAR ÇALIŞANLARI TÜKETİM KOOP  
*CGM PROMED' e bağlı olarak göstermiş olduğumuz 14 sigorta şirketinin üyeleri, hastemize yapmış oldukları müracatlarında sigorta kartlarını yanlarında bulundurmaları gerekmektedir. Tedavi masrafları için sigorta şirketinden herhangi bir provizyon alınmamakta ve tüm masrafları CGM ile anlaşmış olduğumuz indirim oranları üzerinden kişi ödemektedir.
* Anlaşmalı olduğumuz kooparatiflerin üyeleri, hastanemizden almış oldukları sağlık hizmetinin tüm masrafları için 4 ' e kadar taksitlendirme imkanından yararlanmaktadırlar.
* Yukarıda belirtilen bankaların kartlarına sahip olan kişiler, hastanemizden almış oldukları sağlık hizmetinin tüm masraflarını kart ile ödeme yapabilir ve taksitlendirme imkanından yararlanabilirler.

TABURCU İŞLEMLERİ

Doktorunuz taburculuğunuza karar verdikten itibaren, aynı katta bulunan sekreterlerimiz taburculuk işlemlerinizi en kısa sürede tamamlayacaklardır. Taburcu olurken hastanemizde olunan tedavileri, özetle epikriz belgenizi isteyebilirsiniz.
Taburcu olurken; reçetenizi, bir sonraki kontrol tarihinizi doktorunuzdan istemeyi unutmayınız.

SİZİN SAĞLIĞINIZ VE GÜVENLİĞİNİZ İÇİN KURALLARIMIZ

  • * Hastanemize çocuk ziyaretçi getirilmemesi rica olunur.
  • * Her hasta için bir refakatçi kalabilir.
  • * Hastanemiz yatan hasta katlarına dışarıdan yiyecek-içecek kabul edilmektedir.
  • * Hastane bahçesinde sigara içilmemesi önerilmektedir.
  • * İstek ve önerilerinizi mesai saatleri içinde Hasta Hizmetleri Müdürü'ne, mesai saatleri dışında ise supervisor'a iletebilirsiniz.
  • * Hastanemizle ilgili görüş, istek ve önerilerinizi ayrıca katlarda bulunan dilek - öneri kutularına bırakabilirsiniz.

ZİYARET SAATLERİ HER GÜN GÜNDÜZ 13:30 - 15:00 AKŞAM 19:00 - 22:00

HASTA SAĞLIĞI AÇISINDAN

Hastanemiz yoğun bakım ziyaret ve bilgilendirme birinci derece yakınlar için hekim izni olursa yapılmaktadır. Hastamızın sağlığı açısından oda içinde bir misafirden fazla bulunmaması rica olunur.

 

     
 
  Copyright © Ümit Hastanesi 2012 Facebook'ta Paylas Ümit Hastanesi Bilgi Teknolojileri - Güncellenme Tarihi :  14.05.2014